Tiedon tuulahduksia

-webinaarisarja

Vuosi 2023 on ÄOL:lle juhlavuosi: liitto täyttää 75 vuotta. Juhlavuoden kunniaksi ÄOL tarjoaa jäsenilleen webinaarisarjalla tiedon tuulahduksia omaan oppiaineeseen liittyvistä aiheista.

Osallistu ÄOL:n juhlawebinaariin!

Järjestämme webinaarisarjan, joka koostuu tunnin pituisista asiantuntijaluennoista keskusteluineen. Kokoonnumme Zoomin äärelle helmikuusta lähtien joka kuukauden ensimmäinen maanantai kello 18. Kesäkuukausina pidämme taukoa.

Webinaarin ohjelma on liitteenä. Kullekin luennolle ilmoittaudutaan tällä verkkosivulla viimeistään viikkoa ennen luentoa, ja luentolinkki tulee ilmoittautujille sähköpostiin. Luennot ovat ÄOL:lle jäsenille maksuttomia; muilta perimme 40 €:n maksun per luento. Koko luentosarjan hinta muille kuin jäsenille on 140 €.

Joulukuun luennon (ma 4.12. klo 18) pitää yliopistonlehtori Anna Hollsten Helsingin yliopistosta. Hänen aiheenaan on  Mitä äidinkielen ja kirjallisuuden opettajan kannattaa tietää uudesta kirjallisuudentutkimuksesta? .

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Luentosarjan ohjelma:

Joulukuun luennon (4.12. klo 18) pitää yliopistolehtori Anna Hollsten Helsingin yliopistosta. Hänen aiheenaan on Mitä äidinkielen ja kirjallisuuden opettajan kannattaa tietää uudesta kirjallisuudentutkimuksesta?.

Ilmoittaudu Anna Hollstenin luennolle  maanantaihin 27.11. mennessä. Saat Zoom-linkin sähköpostiisi viimeistään päivää ennen luentoa. Jos et ole ÄOL:n jäsen, luento maksaa 40 €.